Fynden i Ullared

Förutom nedanstående saker köpte jag även mat till katter och kanin, presenter till Robin och födelsedagspresent till Robins yngsta syskonbarn.


Yatzy lade beslag på leksaken. Senare gav sig Tetris med i leken. De drog i varsin ände och roade sig själva.


Presentpapper och tråkgrejer som man måste ha (aluminiumfolie, bakplåtspapper och kuvert).


USB-minne, inspelningsbara dvd och dvd-fodral. Nu ska hemmavideos på VHS överföras till dvd!


Fotopapper till min och syrrans fotoutställning i maj nästa år.


Ramar till fotoutställningen. Ska även skaffa lite passe partout.


Barngrejer. Badstol, toalettsits, skötbädd, flaska och flaskrengörare.


Saker till mig. 3 olika toppar, 1 bh, deo, schampo och en väska med katter på.


Skor från varuhuset Bloms utanför Mellerud. De ska jag ha när jag och syrran ska se Sex and the city 2 på bio på fredag.


Barnkläder. Lila Beatles-body, pyjamas med får, babytrosa, startkit med body, tröja och byxor, snuttefilt (så otroligt mjuk att jag vill ha en egen) och två t-shirts (mest nöjd med Star Wars).

Kommentarer:

1 Malin:

Det berömda bakplåtspappret! ;)



Fina fynd, speciellt skorna gillade jag. Ska du göra passepartouterna själv? Svårt att få dem raka... Men annars kan man köpa på Gallerix och beställa hur de ska skäras. :)

2 Bella:

Det där trycket på pyjamasen tror jag brorsan och Teza köpt nånting med också :)

Kul att shoppa ju!

3 pelle:

Wöw, någon har spräckt lönbekontot idag ser jag ;) Gött mos!



TACK! Äntligen någon som ens försöker sig på att förstå hur jag tänker. Folk får det att låta som om det är två helt olika historier bara för att språket är annorlunda.

4 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

många bra köp =)



hoppas du har en bra kväll!

5 Anna Davidsson:

Hmmm man kanske skulle åka dit ändå. Men är det inte svårt att hitta allt man är ute efter när det är så stort? ;)

6 Petra:

Åh, jag vill också åka till Ullared nu. Var nog 2-3 år sedan jag var där sist.

Kommentera här: