Vila och samla krafter

Kroppen är som sagt inte återhämtad från den senaste tidens pärser än. Bor därför mest hos mina föräldrar nu där dagarna går ut på mat och vila. Det blev lättast så eftersom min sambo jobbar. Har passat på att ta igen lite gos med katterna Silla (min) och Stina (syrrans) som bor kvar här. Jag tror förresten aldrig att jag känt någon katt som har samma personlighet som någon annan. Alla är de sina egna. Något alla kattägare märkt, tror jag.


Sötkatterna Stina och Silla (båda 7 år).

Kommentarer:

1 Bella:

Åh dom är så söta!

Jo, alla är verkligen egna :)

Om du orkar kan vi kanske träffas på torsdag eftermiddag/kväll nån gång, vill bara säga hej och prata lite om du orkar, jag kan ta med fika om du vill :D

Inga pengar på mobilen har jag heller, så vi får styra via facebook eller blogg, så du vet :)

2 Maol:

Ha ha strike the pose!

3 kajsa:

Vilka söta katter! :) haha

4 Malin:

Svar: Jag har inte sett Avatar heller fast jag kan nog tänka mig att det är en rätt vacker film. Men ibland blir jag irriterad när saker ser för overkliga ut.

Fast det är imponerande vad man kan göra med datorer ändå, men samtidigt saknar jag känslan i de gamla filmerna där saker gjordes för hand. Kan man inte kombinera mer?

Som du märker har jag lite delade känslor... :)

5 Bella:

Jag kommer förbi runt 18-tiden på torsdag då :)

Kram!

6 Linda:

Ah men då är det ju bara till att gratulera till nykomlingen i familjen!!

7 Motorcykeltjejen:

Söta dom är, sitter uppradade! ;)

Måste vara härligt att vara gravid, trots det lilla jobbiga som blev i början..



fotografering tycker jag absolut du ska satsa på längre in i graviditeten! Fint minne och kul att visa ditt barn sen! =)



Vad har du gjort i veckan förutom att vila och äta?

Kramar

8 Alexandra:

aw söta! :)

Kommentera här: