Läst klart: Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer

Spoilers kan förekomma! Lika lätt läst som de tidigare två böckerna i Twilight-serien och trots att Bella blir äldre så känner jag mig mer och mer distanserad till henne. På något konstigt vis tycker jag att hon blir mer omogen och velig...är väl därför jag stör mig en aning. Karaktären Alice gillar jag däremot. Önskar jag kunde ha samma härliga humör som hon - lite mer av det där se det roliga i livet och bry dig inte om allt det negativa så mycket.

Jag tycker inte det händer så otroligt mycket i boken. Jag är inte en typisk "nu måste det hända något"-person utan tycker ofta om stillsamma subtila böcker, men något i denna bok får även mig att sucka "det händer ju aldrig något". Förrän i slutet. Då händer en hel del.


Framsidan av pocket-utgåvan.

Betyg

Kommentera här: