Sommarlistan


Helsingforskryssning sommaren 2009.

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Landet. Det spelar ingen större roll vad "landet" är, så länge som det är på landet. Älskar att vara nära naturen på sommaren. Passar på att ofta åka ut till föräldrarna på landet.

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Antingen eller. Det vill säga antingen slappa eller att göra något kul som att vandra i skog, umgås med vänner och så vidare.

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Piggham grillspett.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Har redan varit en sväng till Kolmården där vi bland annat träffade vargar. Blir en lugn hemmasommar annars då jag kommer vara höggravid mot slutet.

5. Dina bästa sommarfärger?
- Korall och ljuslila.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Smultron, regn, folk som klär av sig så fort som solen tittar fram, midsommar.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Alla husvagnssemestrar vi gjorde runtom i Sverige och Norge.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Sjön.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Mjukglass, naturell.

10. Vart går din drömsemester?
- Oj oj...Många ställen det. Vill gärna besöka Skottland och England igen. Wales, Frankrike, USA, Australien, Italien...kan hålla på länge!

Listan hittade jag hos min syster.

Kommentarer:

1 ISSA.:

Det blev verkligen gott! :)



Härlig bild!

2 pelle:

haha, jag gillar att du skrivit "regn" som typiskt svenskt xD

3 Motorcykeltjejen:

Vilken rolig lista! Känner igen mig på en del saker som du har svarat! =)

Förstår att det blir en vilande sommar för dig, måste ju endå vara bäst så oxå för både dig och barnet!



Hehe, jag är oxå ganska skraj för älgar och speciellt som du skrev om det är en älg med kalv!

Hoppas du får en bra fortsättning på dagen!

Kramar

Kommentera här: