Fokus på det goda

Jag mår inte bättre, utan kämpar på med min värk, trötthet och illamående. Men i och med att jag skriver så mycket om det i mitt arbete med boken så känner jag att jag i bloggen just nu vill fokusera på roliga saker, hur litet det än må tyckas. Detta för att få en bra motvikt mot det hårda arbetet att gå genom allt det svåra då jag skriver boken. Jag tror att boken i slutändan kommer bli en bra bearbetningsprocess för mig. Nu vet ni i alla fall hur saker ser ut så att ni inte blir förvånade över om mina inlägg i bloggen ett tag framöver kommer vara mest positiva.

Kommentarer:

1 Malin:

Det är många som verkar må bra av att få skriva av sig i böcker. Sen är det ju ännu bättre om nån annan med fibro kommer läsa och känna igen sig, eller skapa med förståelse för sjukdomen överhuvudtaget. Jag är stolt över dig, Tess!



Passade klänningarna förresten? Jag var osäker på vilken storlek du skulle ha.



Sv: Det verkar mer och mer som att folks respekt för andra försvinner. Det var tur för er att ni flyttade, för i kvarteret Nyckeln blir buslivet bara värre...

2 Bella:

Måste vara skönt att få skriva av sig!

Kommentera här: