BB-tofflor och sko organizer

De enda inneskor jag hade var ett par gympaskor. Inte så värst bekvämt att ha då det är dags för BB. Nu har jag hittat ett par jättesköna tofflor! De är riktigt mjuka och sitter bra. Jag tog ett par som är aningen för stora ifall mina fötter sväller mot slutet av graviditeten. Sedan passade jag på att skaffa en sko organizer som går att ha under sängen. Jag slipper inte bara att ha fullpackat med skokartonger utan kan nu även få en snabb överblick över vad jag har för skor (förutom skor med skaft och stövlar som inte får plats) eftersom ovansidan är genomsynlig plast. Båda saker är efterskickade från Home Shop.


Härliga tofflor!


Ordning och reda på mina skor (och katterna är nyfikna på allt nytt som vanligt).

Kommentarer:

1 Maria - livet i Milano ☆:

roliga tofflor :)

Kommentera här: