Snabbdopp och grillkväll

Första doppet utomhus för i år, kanske också det enda. Orkade i till axlarna så det kanske inte räknas till dopp. Uj, vad kallt det blev åt magen! Det blev snabbt upp igen. Sedan blev det desto varmare och mysigare med grillning på Viksholmen. Där njöt jag, Robin, Thea och syrran av solen och god mat! På vägen tillbaka kollade vi på lite sothönor med ungar och en skäggdopping som ruvade på ägg. Så söta!


Härligt väder för grillning!


Sothönor med bebisar. Ville inte skrämma dem genom att gå närmare.

Kommentarer:

1 Malin:

Ni verkar ha haft en riktigt mysig kväll! :D



Sv: Ja, jag hoppas den dumma tanden lugnar ner sig jag med. Annars har jag en dyr och smärtsam operation framför mig...



Jo, jag kommer nog hamna på Facebook snart jag med, gött att ha några vänner där då!

2 HANNAH HALE:

Svar>> Det är samma personer som gjort denna filmen som scary movie och dom andra parodierna haha

3 Jennifer:

sv: haha ja det kan jag tänka mig att alla tjejer blir som galna, de brukar ju se rätt verkliga au de där dockorna :)

4 charlotte:

Vad härligt det ser ut! = )

5 Motorcykeltjejen:

Vad mysiga bilder!! Så du är oxå en badkruka. ;) Jag har oxå bara doppat mig en gång iår och det blir nog oxå förmodligen den sista. =)



Tack, kameran är jag nöjd med! =)

Har ni oxå en systemkamera?

Kramar

Kommentera här: