Fotosession "gravid"

Har inte råd att anlita någon studio, men med en vacker miljö, en bra kamera och en sambo som kan ta kort så behövde jag inte det heller. Jag blev faktiskt överraskad över att jag blev nöjd med nästan alla bilder vi tog under måndagen. Jag är väldigt självkritisk. Miljön som vi sett ut var i alla fall Treskogälven precis hos mina föräldrar. Älskar natur och vatten så det kändes helt rätt! Robin till och med satte sig ner i älven för vissa kort, gullet! Ska välja ut något favoritfoto och rama in. Troligtvis blir det ett i present till mamma och pappa också, men de ska nog få välja ut ett själva. På fotona är jag 30 veckor och 6 dagar gravid. Klänningen hade jag som studentklänning 2002.

Här är några smakprov:


Var tvungen att spexa lite för att slappna av framför kameran.







Kommentarer:

1 Maol:

Nr 2 är bäst tycker jag ^_^

2 Malin:

Väldigt fina bilder! Kul att ha som minne och extra speciellt att Robin tog dem och att ni var i Treskog. :)

3 Bella:

Åh vilka fina kort! Du ser ut som en älva :D

2an och 5an tycker jag :)

4 Mirja:

Fina bilder!

5 Robert:

3:an är min favorit! :D tänker på en sjöjungfru! fast alla bilderna är fina :)

6 Motorcykeltjejen:

Vilka himla fina kort!!!

Du måste rama in några av dem & hänga upp på väggen! =)

Fin plats att fota på!!

Kramar

7 ♥ Camilla ♥:

Vilka ljuvliga bilder!

8 Lina:

Jag vet asså inte vad Queer as Folk är för en serie. Men jag får väll ta och kolla upp det om det är snuskigheter med i den.

Fina bilder på dig BTW. Tycker du liknar Summer Glau på en och annan av dom.

Kommentera här: