En tur till Karlstad

Idag blev jag med syrran till Karlstad. Det var verkligen mycket folk i centrum där idag. Semestertider antar jag. Börjar bli svårare och svårare för mig att strosa runt för när jag går klämmer lilla bebisen på blåsan. Inte en helt trevlig känsla, men vi gick ganska lugnt runt i centrum så det gick bra.

Efter centrum blev det Våxnäs där jag köpte födelsedagspresenter till en släkting. Har fått dille på att köpa färdigt så många presenter som möjligt för jag har fått för mig att jag kommer bli akut glömsk i september när vi väntar smått. Är det en känsla man ska ta på allvar eller överdriver jag tycker ni?


Dagens matintag blev på Coffeehouse By George där toasten såg så här skum ut. Väldigt god dock! Härligt att sitta på uteservering också. Det är därför bilden är skum. Ett träd skuggade oss en aning.


Hittade äntligen en kalender som föll mig i smaken. Akademibokhandeln.


På second hand hittade jag en bok.


Blev jätteglad då jag hittade dammservetter med doft av gröna äpplen. Har letat länge efter dessa och nu var de dessutom på erbjudande på Rusta så jag köpte 5 förpackningar. De gör städandet roligare och det luktar så fräscht!

Kommentarer:

1 Elin, 17 år och mamma.:

Hej! Tack för dina åsikter, jag håller absolut med dig! :). Kram.

2 Mirja:

Jag blev också sån när jag var gravid, ville ha allt färdigt och jag kan bara säga att gör allt färdigt nu för du hinner inte när bebisen kommit. Första månaden är man helt borta.

3 Tess:

Svar Mirja: Precis vad jag sagt till Robin, men han tror inte på mig :-)

4 pelle:

hahah, oj vad den där loppis-boken såg bra smörig ut. hoppas utsidan lever upp till innehållet ;)

5 cammie:

hehe, jag håller både tummar och tår just nu! =) Nu få han fasiken komma! =) hur mår du?

6 Helena:

Det där med blåsan känner jag igen från när jag var gravid. Och ja, man blir glömsk när man får barn -men det blir bättre efter något år eller två! ;)

7 kerstin:

gullig blogg kram lycka till kerstin

Kommentera här: