Nyårsafton

Hade en riktigt rolig och trevlig nyårsafton! Det började med nyårsmiddag hos Bella och Jerry. Väldigt god mat, speciellt den varma laxsmörgåstårtan gillade jag och den lila efterrätten.

Sedan skulle de flesta dra vidare till en fest på Sjövinden och då skulle jag möta upp Robin på en annan fest, hos Lisa och Adam. Där spelade vi en del Singstar och vid tolvslaget gick vi ut och kollade på fyrverkerier. Efter kanske en halvtimme gick vi in igen och fortsatte kvällen en stund till.

Idag har jag varit totalseg och har inte ens kommit ur min pyjamas. Nu när klockan närmar sig 18 så har jag bestämt att jag går i pyjamas hela dagen. Ingen idé att byta om nu.

Bilder från kvällen:


Vilar efter maten för att få plats med efterrätt.


Stöld nr. 1. Akta er för platstjuven.


Stöld nr. 2. Som sagt.


Stöld nr. 3. Och igen.


Lila efterätt. Cheesecake med bär. Mums!


Ute runt midnatt. Gott nytt år!

Kommentarer:

1 pelle:

Pyjamas hela dagen är ju så det ska vara ;) Speciellt efter nyårsafton! Men ni verkar i alla fall ha haft en grym kväll!

2 JESSICA:

Kul=) och vilken söt kisse=)

3 Motorcykel...tjejen:

Efterätten såg god ut! =)

Trevligt du verkar ha haft!



Ja, det där med folk och deras brist på hänsyn är verkligen inget vidare...



Vad är det för värk du har?

Har tyvärr inte hunnit läsa igenom allt i din blogg nu under jul....

Annars brukar jag alltid kolla igen dom bloggar som skriver till mig! =)



Händer annars under 2010?

Har du några planer färdiga eller tar du året som det kommer?

Kramar

4 Erika:

sv: åh men vad skoj :D

5 Helena:

Cheesecaken såg väldigt god ut! :) Och svar på ditt inlägg hos mig; råstekt potatis är potatis som man skalar och sedan skivar/tärnar och sedan steker. Det tar mycket längre tid än att steka potatis som är kokt innan -men det är väldigt gott! GOTT NYTT ÅR!

6 Emma:

Ser ut som att ni har haft riktigt trevligt :) Okej, jag kollade bilderna fr scotland och det påminner mig om någraböcker jag har läst av min favoritförfattare Jude Deveraux! Har du läst nått av henne?

7 Viktoriae.blogg.se - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!:

Vilka härliga bilder och cheesecaken såg riktigt god ut!!

kram

Kommentera här: