Kommentarer:

1 Ally:

uschja, sådär var det påväg hem från uppsala igår också...

2 pelle:

hahaha, så där hade jag också. sen slog det mig, hur fuktigt blir rummet när jag sover egentligen ;D man vill nog inte veta riktigt.

3 andrea:

OMG!

4 pelle:

men eller hur, folk har så jävla bråttom hela tiden. det är jävligt pinsamt rent ut av :P

5 Inspirera Mera:

Åh det ser kallt ut!

Kram Sandra

6 Mirja:

Usch... Men vi har fått det mkt varmare nu vi, elementen är glödheta. Har ni inte märkt av det?

7 Karin:

Ja, det var konstigt. Men tack för tipset! Ska googla lite mer på det där. :)

8 Motorcykeltjejen:

Brr...vad kallt...!

Hur kallt har ni?



Sorry, för sena kommentarsvar...

Men nu är jag igång igen och förhoppningsvis har jag mer tid över till bloggen! ;)



Krossade ostbågar var riktigt gott att ha på förätten!

Prova gärna! =)



Ååå, då är det dax för er att åka skidor igen om det har gått 2 år sedan förra gången! ;) hehe!



Allt bra annars med dig?

Vet inte om jag frågat dig men vad jobbar du med?

Eller du kanske läser?

Kramar

9 carro:

mjo dock kan det bli svårt att hitta sådana plagg när det går ur modet :) om man inte letar second hand givetvis vilket jag iofs älskar..

10 Tess:

Svar Mirja: Jo, elementen har varit glödheta här sedan pappa var och tömde dem på lite luft. Men ibland verkar det blåsa rakt genom lägenheten...brrr...

Kommentera här: