Trollbunden av Pink

Jag gillar några låtar av Pink, men har väl aldrig riktigt fastnat för hennes musik. Inatt såg jag någon timme av Grammy-galan från USA där hon uppträdde. Jag har ingen aning om vad hon sjöng och till en början tyckte jag hennes uppträdande var lite sådär. Men så blev hon värsta akrobaten som gjorde otroligt vackra graciösa rörelser snurrandes högt upp i luften med bara ett lakan till hjälp. Jag blev så impad! Och jag är inte lättimpad. Hon var så vacker! Om ni kollar på klippet nedan så är det efter cirka 2 minuter som hon påbörjar detta. Och naken som en del säger att hon var? Hon har kroppsstrumpa, det kan väl vem som helst se?

Övriga artister som uppträdde efter Pink tyckte jag synd om. Vem kan toppa detta liksom? När Black Eyed Peas kom på scen till exempel var det bara *gäsp*.


Underbar show med Pink från Grammy Awards 2010.

Kommentera här: