Utmaning

Jag har blivit utmanad av A Freak Like Me att svara på följande frågor och sen skicka utmaningen vidare till 3 andra bloggare.

3 TV-program jag kollar på:
  • Amazing Race 
  • The Big Bang Theory
  • Nikita


3 saker jag gjort idag:

  • Firat Connors 4-månadersdag 
  • Julstädat
  • Ätit pizza 

3 saker jag längtar efter:
  • När Connor kan sitta själv 
  • Skottland
  • Connors namngivning 

3 saker på min önskelista:
  • God hälsa till alla jag känner inklusive mig själv
  • Ett hus på landet
  • Lyckliga dagar

3 saker att hata:
  • Människor som skitsnackar och lägger sig i
  • Människor som gör hemska saker mot andra människor och djur
  • Orättvisorna inom det svenska sjuksystemet

3 måsten för en hårdrockare:
  • Följ inte mängden
  • Åka på Metaltown minst en gång
  • Ha riktiga cd-skivor eller lp-plattor, ingen mp3-skit 

Jag skickar utmaningen
vidare till dessa 3:

Kommentarer:

1 A f r o b e l i t a:

Jamen ellerhur, varje år är det aaalltid samma visa haha.. så sjukt egentligen!



Åh scottland, dit vill jag.. eller ska åka dit så snart jag kan och hälsa på min kompis för första gången=)

Kommentera här: