Trevligt umgänge och nytt körkort

Idag var det kallt så istället för promenad gick jag och Connor och hälsade på Mirja och barnen. Eftersom vi bor så nära så går det till och med att ta källarvägen. Riktigt skönt att slippa ut i blåsten. Blev lite förvånad när det för en gångs skull var riktigt varmt i deras lägenhet. Hemligheten? Torktumlare! Annars har vi väl ungefär samma problem med kyla i lägenheten. Fönstren är ganska gamla så det blåser rakt genom ibland. Undrar hur länge sedan det är de bytte... Kanske dags snart igen? Blir hyreshöjning åter igen fick vi veta idag så tycker faktiskt vi förtjänar lite högre standard då.

När Robin slutat jobba så passade jag på att göra lite ärenden på stan. Hämtade ett paket på Nöjesbutiken (julklapp till Robin) och nytt körkort på posten. Tänk att det i februari redan gått 10 år sedan jag tog körkortet! Är lite intressant att se skillnaden på korten också. Jag har fått kolla på mina föräldrars sparade gamla körkort ibland. Man ändras verkligen på 10 år! Sedan så är det bra att korten numera är i kreditkortstorlek. De första korten mina föräldrar hade var så stora att de inte fick plats i en vanlig plånbok.


Lite skillnad då och nu.

Kommentarer:

1 A f r o b e l i t a:

TACK snälla, det va gulligt=)

2 Gaymasen:

Kul att se skillnad tycker jag. Jag skaffade nytt pass förra året... Damn. Haha. Synd bara att jag alltid ser full ut på alla passkort. Typ. ;D

3 Ida:

Jag tycker du ser ungefär likadan ut, som en 20åring. ;)

Kommentera här: