Sjuk och grejat med inbjudan

Idag vaknade jag med halsont och feber. Det kom som på posten kan jag säga. Som jag nämnt någon gång tidigare i bloggen (om det finns någon som läst ett tag och dessutom har bra minne) så brukar min kropp reagera med sådana symtom när det blivit "för mycket" (det hänger ihop med fibromyalgin). I och med att vi varit och hälsat på en hel del folk under jul så har det varit något varje dag i nästan en vecka och det är vad jag menar med "för mycket".

Det har alltså blivit en lugn dag då mamma varit här och hjälpt till med Connor och syrran var hit en sväng och hjälpte mig att ge Yatzy antibiotikan. Jag har mest suttit/halvlegat i soffan, men hann göra klart 10 inbjudningar, som mamma ska dela ut, till Connors namngivning. Sammanlagt har jag nu gjort klart 21 inbjudningar och har 12 stycken kvar.


Kul att pyssla!

Kommentera här: