Mina julklappar

Trodde det skulle bli mindre klappar i år när man har barn, men folk skämmer verkligen bort mig. Tusen tack till alla! Förutom det nedan så fick jag även: årsprenumeration på Kattliv, presentkort på Sköna rum, Kappahl, Lindex, Halebop, FK Mode, Sweden Rock Shop och Ikea, godis och skraplotter (ingen vinst tyvärr).


Böcker: Vampyrologi, Hårdrock, Varför gråter inte Emma?, Wild animals I have known och en kattkalender.


Gästtofflor, prydnadskudde, lila duk och fluffstrumpor.


Miniatyrreplika av Brian May's (Queen) gitarr Red Dragon.


Photopearls.


Andra säsongen av Terminator: The Sarah Connor Chronicles, body lotion och duschcreme.


Denna nykläckta drakbebis fick jag av min bebis. Så söt!


Ljusmobil och badsalt (som jag och Robin fick tillsammans).

Kommentarer:

1 Ida:

Den enda jag fått julklapp av är min bästa kompis. :(

2 Lina:

Du måste har varit snäll i år =)

Kommentera här: