Dag 28: Det här saknar jag

Jag saknar gymnasiet. Missförstå mig inte, jag gillar mycket med var jag är nu och det fanns en del som inte var så bra på den tiden. Det har inte att göra med att jag vill tillbaka dit det är mer som...äsch ni förstår nog vad jag menar.

När jag gick gymnasiet så var det ett sådant härligt dagligt umgänge med kompisar samtidigt som man pluggade. Jag gillade att plugga. Jag pluggar på universitet nu, men distans så det är inte riktigt samma sak. Det är den där avslappnade dagliga umgängeskänslan i skolan som jag kan sakna. Det var skoj!


Vårt klassrum på gymnasiet i bakgrunden. Det är Robin bakom filmkameran förresten. Bilden tagen då vi höll på med filmprojekt på svenskan. Resultatet blev den ypperligt roliga skräckisen Gamla Torpet.

Kommentarer:

1 Bella:

Haha, den kommer jag ihåg, ni visade den nån gång :D

Kommentera här: