Dag 26: Mina rädslor

Jag har egentligen bara en enda rädsla. En enda som räknas i mina ögon. Sådana saker som att vara rädd för spindlar, höjder, de stunder då jag tror jag lider av social fobi....det är småsaker egentligen. Min största rädsla är att förlora dem jag älskar. Har förlorat en del personer och djur genom åren och det är lika svårt varje gång. Det är inget jag tänker på för jämnan... Hur skulle man klara vardagen om man tänkte på sådant hela tiden? Men då jag stannar upp kan jag slås av denna rädsla. Jag vill inte att de jag älskar och tycker om ska lida heller så jag avskyr verkligen sjukdomar i alla dess slag och att det finns människor som vill andra illa övergår mitt förstånd.

Kommentarer:

1 STYLE CRUSH:

sv: haha ja se där! många vill, andra inte.. så är det bara :)

Kommentera här: