Dag 12: I min handväska

Jag kör med en liten handväska. Har inte så mycket med mig. Använder bara en större handväska om jag ska på konsert (dock ej om jag har ståplats, då kör jag helt utan) och kanske vill ha nånstans att lägga t-shirten (brukar för det mesta köpa konsert-t-shirt när jag är på något).


Tycker denna nyckelringen är så snygg! Köpt i Skottland på flygplatsen i Prestwick strax utanför Glasgow.


Innehållet då. Presentkort som jag har kvar pengar på, post-it lappar, tandpetare, penna, "ansiktspapper" från Body Shop, ask med fluortabletter, lypsyl, penna, öronproppar (ifall jag bara spontant drar på konsert...nog mer en tanke innan jag fick barn iofs), kapsylöppnare, tändare (precis som öronpropparna...för konserter...hehe), filmrulleask med diverse mediciner, rund ask med krämparfym, plånbok, kalender och så har jag sedan jag fick barn alltid med kameran också.

Kommentarer:

1 Maol:

He he spontant drar på konserter...^_^

Kommentera här: