Besök här, besök borta, ingen medicin, vinst på posten

En sådan där "rolig" rubrik igen. Fick besök av Kimmi vilket var roligt! Det blev ett litet utbyte av julklappar barnen emellan. Jag hade gjort en mall till hennes blogg och den fick godkänt så nu är bloggen uppdaterad. Kolla in den HÄR! Jag gör inte så värst avancerade bloggmallar, men tycker det är kul att sitta och trixa lite.

Sedan gick jag och Connor över till Mirja och hennes barn. Det är kul att sitta och prata lite. En sak som vi pratade om var rätt så obehaglig. En sak som hänt, men nämner inget mer om det här. Connor var på riktigt bra humör till att börja med. Satt och skrattade och hade sig, tills jag fick för mig att lägga honom på mage på en filt på golvet. Vissa gånger älskar han det, men inte idag. Uj uj vad sur han blev! Han har varit en riktig sitt-unge idag. Antingen sitta på armen eller i knäet. Inte ligga alls!

När Robin slutat jobbet kilade jag ner på stan för att hämta ut mediciner. De var slut. Som tur är skulle de få in dem imorgon. Min tur ner på stan i kylan var inte helt förgäves ändå. Jag hade fått lapp om att jag hade ett paket att hämta ut. Det var vinsten från katten Wikki! Jag var med i en tävling i den bloggen om bästa julkattminne och VANN! Jag blev jätteglad och min glädje gick ut över katterna som fick extra gott och extra gos så de blev glada de också.


Stan är julpyntad och snöig.


Vinsten från Wikki!

Kommentarer:

1 Wikki:

Förlåt Tess jag hade så bråttom att posta kalendern att jag glömde att lägga med påsen med kattgräsfrö som ni skulle få också! Den ligger kvar på Stora mattes kontor. Vi lovar att posta en i mellandagarna!Den skulle ju ingå i vinsten... NosPuss Wikki

Kommentera här: