Assassin's Creed: Brotherhood

När vi anordnar spelkvällar så är det ibland fler personer än som kan spela samtidigt. Jag står över ibland med tanke på de andra men jisses vad jag tycker det är trååååkigt! Det måste jag faktiskt erkänna. Jag är dålig på att "stå över" helt enkelt. Därför blev jag förvånad när Robin satt och spelade Assassin's Creed: Brotherhood och jag märkte att jag suttit och kollat på i 40 minuter. Intresserad dessutom. Det är ett riktigt intressant spel där det finns med en del historiska referenser. Till exempel så är Leonardo da Vinci med och uppfinner saker. Det är inte bara ett "spring runt och döda folk"-spel utan man måste tänka till lite.


Fin måne! Kanske skulle skriva som i reklam... "Actual gameplay".


När Robin gjorde så här fick jag svindel. Av ett animerat spel! Sjukt!

Kommentarer:

1 Ducky:

Är rätt sugen på att köpa Assassins creed spelen. De verkar sjuuuukt bra ;D

Kommentera här: