Året som gått 2010

En liten tillbakablick över året som gått då vi snart är inne i 2011.



Januari

Akut illamående och utebliven mens vilket ledde till ett streck på graviditetstestet. Positivt!


Februari

Jag blev inlagd på sjukhus med näringsbrist och uttorkning på grund av graviditeten. Mindre kul.


Mars

Denna månad handlade mest om att återhämta mig från det värsta illamåendet jag varit med om någonsin (och då har jag haft både kikhosta och vinterkräksjuka) och samtidigt få in i huvudet att jag var gravid.


April

Kunde inte spackla eller måla på grund av hälsotillståndet, men försökte leka lite boss så jag var delaktig i uppfräschningen av vårt sovrum i alla fall.



Maj

Jag fyllde 30 år!


Juni

Jag och Robin var till Kolmården och träffade vargar. Härligt!




Juli

Robin tog fina gravidbilder på mig. Riktigt lyckad bild här nedan...haha! Ser ut som att jag skäller ut vattnet för att det var för kallt.




Augusti

Connor föddes!



September

En månad av nyblivet föräldraskap, filmtittande, val (som gick åt skogen) och annat smått och gott.


Oktober

Förlorade min älskade lilla lantiskatt Silla som blev sjuk.


November

Påbörjade projekt Connors rum mer seriöst.


December

Var på konsert i Oslo Spektrum. A-ha's avskedsturné.


Kommentarer:

1 Lina:

April månad låter som mig. Jag gör helst saker själv men kan jag inte står jag vid sidan om och berättar precis hur de ska göra. Man måste ju se till att få det hela rätt.



SV: Tackar tackar, jag är dock inte riktigt nöjd med min design längre. Vill ändra den men orka inte. Vill ha den mörk men mycket mer än så vet jag inte. Mer space:ad typ, men hur? Usch så svårt.



2 Linda:

Ja ditt år ser bra ut må jag säga. Ja om man bortser från uttorkningen!



Önskar dig och dina ett gott nytt underbart år!

3 Laks:

Mitt år började också med illamående.. X) usch, fy faan, kan inte vart kul att haft kikhosta å vinterkräksjukan samtidigt.. båda e så hemska så det räcker.. :/ gott nytt år iaf! :D

4 Desirée:

åhh va coolt att klappa vargar, det skulle jag också vilja göra! :)

Kommentera här: