Min "nya" diet

Jag har blivit rekommenderad att äta endast äkta produkter, det vill säga sådant med riktigt smör, riktig mjölk, riktigt fett och så vidare. Detta är något jag alltid gjort, eftersom jag alltid haft problem med undervikt. Skyr lättprodukter och kollar alltid så jag köper produkter med den bra sortens fett.

Så vad mer kan jag göra nu då, när jag inte går upp i vikt och bebisens viktuppgång är lite dålig? Jo, min nya diet är att jag dricker ett glas grädde om dagen. Inte så jättegott, men inte hemskt heller. Började med detta idag, så får se om det blir något resultat av det.


Klunk klunk.

Kommentarer:

1 Linda:

Mmmm hehe kanske kan du toppa det hela med lite jordgubbar;)

Ja jag blev kanon nöjd med gardinerna verkligen.

2 Maol:

Släng i lite frukt medans du håller på. Blir godare.

3 Jeanette:

Hoppas det går bra med bebisen. :)



sv: yes, kommer nog någon form av recension av böckerna senare.. :)

4 m a ti ld a:

fredag den trettonde börjar lida mot sitt slut.. och skönt är väl det. har dagen varit bra eller har du haft otur? :)

5 matilda:

sv' åh tack så mycket :D hehe jasså inte :p ?

6 jennifer:

hoppas det funkar då! :)

7 Bella:

Hoppas det funkar bra! :)

Kommentera här: