Födelsedag 9 augusti

Mammas födelsedag! Hon hade gjort underbara pajer och tårtor. Jag åt både kyckling- och köttfärspaj. Broccolipajen skippade jag för jag har aldrig varit mycket för broccoli. Tårtan som vi åt var garnerad med smultron. Det har verkligen varit ett smultronår i år så mamma hade plockat mycket. Älskar smultron! Jag gillar faktiskt smultron mer än jordgubbar.

Den stora presenten hade hon redan fått av oss (Tidig födelsedagspresent), men jag hade med blomma och ett litet paket nu på den rätta dagen också. I paketet fanns en lila-, vit- och svartmönstrad tröja.


Presenten och blomman. Det fina omslagspapperet köpte jag på Gekås (Ullared) i maj.

Kommentarer:

1 Felicia:

Söt blogg du har :)

2 Mr Sky:

Kycklings paj lätt riktigt gott faktiskt:D. Du borde göra ett inlägg med receptet på Kyckling pajen:D.

3 Bella:

Håller med om smultronen, svårt att få tag på mycket bara!

Haha, tror också jag köpt sånt presentpapper på gekås...eller iaf något liknande :)

4 Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan:

Snyggt papper!

Kommentera här: