Ny mobil

Jag fick en gåva på grund av att jag varit inlagd på sjukhus (givarna håller vi anonyma). Denna gåva skulle spenderas på att unna mig själv något, skämma bort mig själv lite. Jag gjorde detta, men samtidigt så skaffade jag något som jag faktiskt behövde. En ny mobiltelefon.

Batteriet på den gamla behövde laddas varje dag oavsett om jag använde den eller inte. Den hade inget WAP (WAP använder jag endast till att köpa ringsignaler, men det är en lyx jag gärna har) och inget Bluetooth. Denna nya har detta! Så nu har jag Radio GaGa med Queen som ringsignal och är jätteglad! För mer info om telefonen, kolla länken nedan.


Det blev en SonyEricsson S312, Dawn Blue.

Kommentarer:

1 Maol:

Whee sony ericsson ^_^

2 Motorcykeltjejen:

vad roligt med ny telefon!! =)

Skulle oxå verkligen behöva en ny, min dör helt plötsligt hela tiden... men jag har ingen lust att spendera några pengar på en ny...

Då är gåvor bra att få! =)



Händer på påsk då?

Ska du fira eller hoppar du det?

Har för mig att du inte firar sånt?!

Kramar

3 Helena:

Kikar in och önskar GLAD PÅSK! :)

4 Bella:

Gött :)

5 Michelle:

Åh älskar låten Radio Gaga!

Kommentera här: