Loppis 22 maj på Gûnnerskemârten

Idag har jag varit sysselsatt med att prismärka saker jag ska sälja på loppis på Gûnnerskemârten den 22 maj. Mârten håller på mellan klockan 10-16 den dagen och Gunnarskog (som det heter på rikssvenska) ligger cirka 2 mil norr om Arvika (i Värmland) ifall ni har vägarna förbi.

Jag och syrran ska båda stå och sälja loppis där. Kul med sällskap och även att man kan lösa av varandra då och då. Har börjat märka av graviditeten genom att jag ofta får springa på toaletten nu, så då är det bra med avlösare.

Bland mina grejer kommer det finnas kläder, prydnader, lampor, dukar, en mp3-spelare, en vanlig fotokamera (en sådan där med filmrulle alltså), dvd:er (både film och tv-serier), leksaker och mycket plock. Kom och fynda!

Kommentarer:

1 JENNIE:

Kikar in och önskar dig en trevlig måndagkväll & hoppas att du får en bra vecka ! ♥ Är allt bra med dig?

2 Mirja:

Skulle gärna vilja komma och kolla men förmodligen föder jag bebis då...:)

3 cammie:

hehe. spindlar som är så härliga? :P hi

4 Malin:

När var det du skulle fira din födelsedag? Jag glömde min inbjudan hos Marie på Earth Hour-festen.

Kommentera här: