Karlstad-tur och besök

Det blev en tur till Karlstad för mig, Robin och Jörgen idag. Jag och Robin skulle bland annat växla till pund på Forex. På måndag åker vi nämligen till Skottland! Jag ser verkligen fram emot det! Älskar det landet!

Det blev även en del second hand-affärer så nu har jag nästan allt som behövs till min Halloween-utklädnad. Det bästa av allt är att jag kan använda det till vardags också. Jättesnyggt! Jag avslöjar inte vad det är utan det får ni se antingen på Halloween (om ni kommer på festen) eller efteråt när jag lägger upp bilder.

På aftonen fick vi besök av mina föräldrar, en tremänning till mamma och en fyrmänning till mig + hans familj. Lilla dottern i den familjen är så otroligt söt och charmig! Vi busade lite och studsade i sängen. Kom på efteråt att jag kanske lärde henne något som hon inte får göra hemma...hehe...Men de sa att det var lugnt.



Yatzy tror att hon ska få service innan gästerna kommer. Kan man se mer snorkig ut?

Kommentarer:

1 Helena:

Låter härligt att åka till Skottland! Hoppas ni får det toppen där. :)

2 Petra ♥:

haha. hon är också kaffe sugen! :P

3 Maol:

ha ha söt bild ^_^

4 M i c k a:

heros har jag aldrig klarat av, sett några enstaka avsnitt. men du har så rätt, det brukar spåra ur efter en eller ett par säsongen.

Kommentera här: