Fin höstdag

Det kändes faktiskt som höst idag. Solen sken och det var skapligt varmt, men det blåste och ibland när det kom en riktig vind så yrde det löv av träden. Detta var hos mina föräldrar och de bor i en annan zon än mig, så hösten brukar vara lite tidigare där. Faktiskt så känns inte höstens annalkande så hemskt som det brukar. Jag måste göra något rätt.

Idag var tipspromenaden som jag har hand om också. Det var kul och det blev ett fint plus i kassan för dam- och motionssektionen i Bortans IK. På vägen hem hade jag lite kul och sjöng med för fullt när jag spelade Dragonforce, Within Temptation och Avantasia och totalt struntade i att det lät hemskt. Inte så ofta jag är själv i bilen så det gäller att passa på att vara löjlig, eller hur!?


Lilla Silla fick inte vara med på tipspromenaden. Hon hade ätit en dålig råtta dagen före och mådde lite pyton. Men nu är hon pigg igen!

Kommentarer:

1 Emma says style, love & rock and roll.:

åh stackarn som ätit en dålig råtta :/



Tack för filmtipset och krya på dig hälsningen!

Kommentera här: