Film Död snö

Spoilers förekommer! Whoho! Det är min reaktion på denna film. Visst är den förutsägbar då det gäller handling, men en modern film som görs med "gammaldags" effekter är mycket att hurra för i sig. Snygga effekter var det! Sedan var filmen riktigt skoj också! Mycket splatter i de norska fjällen! Jag är mest förtjust i zombies som är långsamma för det är kusligare på något vis, men trots att de är snabba i denna film så är de godkända.

En scen var lite av en mardröm. Detta på grund av att det ÄR min mardröm. Har drömt en hel del gånger om att jag hamnat under snö och inte kommer ut och snön ramlar ner över en....huh....! Jag är inte klaustrofobisk annars, men då det gäller snö är det riktigt hemskt. Gillar ni gammaldags hederlig splatterskräck...SE DENNA!

Köp DVD på Ginza

Kommentarer:

1 Bella:

Svinbra film! :)

2 M i c k a:

den filmen är en av de bästa jag sett!

3 Annie:

Jag älskar den filmen:)

Kommentera här: