En söndag

Ja, jag fortsätter med mina dagar. Blev lite passande när jag faktiskt skrivit något varje dag under helgen. Idag måste jag ge mig själv lite beröm. Har hunnit med mycket under dagen.

Jag har:

Pluggat i några timmar och hunnit få med en hel del i examinationsuppgiften
Städat hos Pelle (kanin ifall ni undrar) och han skuttade runt i rummet helt överlycklig (på bilden nedan ser ni hans min när jag tog in honom i buren igen)
Tvättat en maskin kläder och hängt upp det
Sålt kaninbur
Bytt gardiner i köket
Plockat fram Halloweenpynt
Diskat ett berg av disk
Gått på promenad

Med tanke på att jag är väldigt öm i kroppen efter Karlstadsresan igår så är jag lite extra nöjd. Just det ja...Jag har roat mig med att kolla på katter som busar och kaniner som är söta också. Tog lite kort på några katter som busade på gården så nu blir det bildserie. Den avslutas med kaninbilder.



"Trevligt. En klätterställning helt för mig själv."


"Nämen, en kompis!"


"Vill du busa med mig?"


Pelle: "Jag vill ut!"


Ella: "Sötnos? Kallade du mig för sötnos? Här ska du få se på nos!"

Kommentarer:

1 VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!:

Sv: Vad kul att läsa, det är skönt när man lär sig något som kan få en att må bättre =)



Vilken fantastisk bild du har som bakgrund på din blogg!

2 dani:

Oh vilka fina kaniner. <3 jag hade en när jag var yngre.



sv: ja men då får jag önska er en trevlig halloweenhelg nästa helg och att det gblir lyckat! :) kram

3 sophia:

sv: ja de var super härligt verkligen! hahah :P

---

skönt att ha gjort så mycket! :) fina bilder också.

4 Alexandra:

jobbigt :o vart bor du? :)

5 Nathalie Bradley:

va roligt med halloween pynt :D



- ekade de i lokaen haha va roligt



hoppas du har en fin dag!

6 Maol:

Aww ja katter vill också vara med på lekplatsen. ^_^

7 Alexandra:

jaha okej :).. sverige är sega hela bunten på filmer, pinsamt!

Kommentera här: