Kommentarer:

1 Maol:

Girls rule he he

2 Bella:

Och röstat igen :)

3 pelle:

Ah, snygg bild dessutom! Slänge iväg en röst ;)

4 maja.:

hehe tack :D

häftig blogg!

5 Jen:

Tack! :) Okey, väldigt vackert! Har alltid viljat åka dit, mest för att min ponny kom där ifrån.

6 Annika:

Jag håller med dig!

Skäms heller inte för att handla på gekås men vill INTE vara med i programmet!

Mycket fin blogg du har!

7 Linn:

Sv; Jag shoppar för mycket egentligen, men ibland skiter jag i det o färgar en gammal tröja ist för att köpa en ny ;P Tycker om personliga saker :)

8 Annika:

Hahaha, nej jag hade heller ingen aning om vem det var!

Har lagt en röst på Yazi!

Lycka till och hoppas att ni vinner!

9 Wikki:

Nu har jag skrivit om Yatzy på min blogg så jag hoppas att hon får många röster! Lycka till!

TassKram Wikki

10 maja.:

tack så mycket!

Kommentera här: