Söta katter

Tänk vad katter är duktiga på att få en grå dag att bli ljusare. De får en att le och skratta och precis när man behöver det så hoppar de upp i knäet eller stryker sig mot ens ben. Imorgon gör jag och syrran första skiftet som volontärer på Djurskyddets djurhem utanför Karlstad. Att det ens finns hemlösa katter är oförståeligt för mig. Hur kan man totalt strunta i ett liv och lämna det vind för våg?


Tetris gillar att bli kliad på magen, men bara på hans villkor förstås.


Yatzy gillar att krypa in i saker, som här i min tröja som jag hade lagt ner på soffan.


Tetris rusar alltid till balkongdörren om någon går till sovrummet för då tror han att han ska få gå ut.


Yatzy tycker att ALLT går att ligga i. Även papperskorgen.

Kommentarer:

1 Anna:

Duktig du är som jobbar som volontär, en god sak helt enkelt.

2 Maol:

Hi hi söta bilder.

Jag måste ju se till så att rätt person vinner idol hö hö. Du missade en kille som sjöng världens bästa låt enligt han. Show must go on. Bra musiksmak har han iaf, bättre än de andra.

3 Caroline:

Haha åh söt katt!! :D

4 isabelle | fotoblogg:

din är jätte snygg :)

men man blir lite förvirrad ;D

5 Frida:

Åååh vilka söta katter! :D Älskar katter :D

Allt bra med dig?

6 Bella:

Jaså ska ni vara volontärer? Nu blir jag stolt över er :)

Stor kram!

7 isabelle | fotoblogg:

det är så många bilder överallt :)

8 Frida:

Svar: Tack! :D

Haha, vad bra då!

Ska du hitta på nått kul idag då?

9 J:

naw :D

10 Jenny:

Haha, söta :)

11 Sandra:

Åh så söta

12 FATMA | sångerska:

söt katt! :)

13 Pamie:

Fick ett stort leende på läpparna och har det än hihi.Sötbollar är vad de är! :)



Finns inga ord för människor som lämnar och inte bryr sig om liv! Ibland blir man verkligen mörkrädd. Nu ska jag gosa med min små pojkar till max.

Kommentera här: