Skumma drömmar

Oftast när jag drömmer har jag någorlunda kontroll, men ibland så kan det som hände i nattens dröm (i alla fall den jag kommer ihåg) ske. Drömmen påbörjas med en viss person i en "roll", men sedan byts den ut till en helt annan person som "spelar" samma roll. Måste erkänna att jag blev lite besviken inatt. Det började med Alexander Skarsgård som vampyr, fast till skillnad mot sin karaktär i True Blood så var han riktigt snäll och trevlig dock med samma fula frisyr. Vi umgicks på ett shoppingcentrum och en nöjespark och hade superkul!

Sedan förvandlades han helt plötsligt till Robert Pattinson (Edward i Twilight). Drömmen fortsatte precis som den hade gjort fast med honom istället. Det knepiga var att trots att drömmen fortsatte så lade jag märke till att karaktären bredvid mig ändrades och det var då jag blev besviken...Ville fortsätta umgås med Alexander, har inte drabbats av den här Edward-febern. Antar att man har större immunitet mot den när man är över 25 år....hehehe...

Kommentarer:

1 F R I D A M [freedom]:

Hej hej!



Intresserad av att vara med i veckans blogg, och bli länkad ifrån min blogg? Kika in!



Mvh/ Frida M.

Kommentera här: