Pizzeria Charlie Arvika

Var inne på Pizzeria Charlie idag och hämtade två sallader. Är så förtjust i deras bröd som man får med salladen eftersom det är ost i dem. Många skippar osten i de medföljande bröden har jag märkt. Blev på glatt humör när jag var där vilket jag brukar bli för bemötandet är fantastiskt!

De hade en nyhet. De finns numera på internet och har börjat med utkörning. Whoho! Internetnörd som jag är så blev jag glad. Webbsidan är mer uppdaterad än deras hämtmeny också, så det får bli en titt där nästa gång det blir beställning.


Pizzerian på nätet.

Kommentarer:

1 Elin - Design&Makeup:

sv: Vad jag läste i inforutan till videon så gillar inte katten den perosnen som filmar, så det är ingenting vad jag vet av att han/hon retar upp katten mer än att han/hon existerar.



Men jag håller med dig om att det är taskigt att reta upp katten bara för att.



2 Maol:

Hi hi de har hemkörning inom rundellerna. Lite roligt att läsa.

3 Elin - Design&Makeup:

sv: Det var nog därför han eller hon filmade skulle jag tro. :) Men jag förstår vad du menar.

4 Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR:



Ja kyrkan kan jag hålla med om att man kan slippa om det är många som inte vill gå dit eftersom avslutningarna lika gärna kan firas i skolan eller så, men det är lite synd ändå när traditioner försvinner med sångerna & flaggorna samtidigt. Men som du säger så är det lite roligt att SD påpekar just kyrkan som en svensk tradition då den inte är det i grund & botten utan något vi tagit till oss osm köttbullar :P haha!

5 Tess:

Svar Maol: När man tänker efter så är rundellerna faktiskt ett mer logiskt namn än rondellerna. De är ju runda, på engelska heter det roundabouts och en rond är ju istället något läkare går på sjukhus :-)

6 Elin - Design&Makeup:

sv: Tack så mycket och vad roligt att du väljer att stanna och prenumerera på min blogg =)



Ja under tiden kanske det inte var så kul att vara "ensam" men fy så mycket det bygger på ens personlighet senare. Därför ska man var stolt =)

Kommentera här: