Jag & Lasse Brandeby

Det är jag och Lasse Brandeby, sa jag förut till Robin. Jag satt och såg på serien Stockholm Arlanda på TV3 och där dök Lasse Brandeby, Fredrik Belfrage, Hans Mosesson och några till upp. De skulle till Örnsköldsvik och golfa tror jag.

När Lasse pratar med teamet så säger han ungefär att "många tycker att det är långtråkigt på flygplatser, men jag tycker det är väldigt intressant att titta på alla människor. Det finns så många olika och alla är på väg någonstans. Spännande!" Det är precis så jag brukar säga. Jag kan sitta och bara titta på folk och inte ha långtråkigt alls, medan andra håller på att klättra på väggarna. Visst är den där igenkänningsfaktorn kul? När någon annan säger precis samma som man själv sagt eller tänkt?


Syrran sitter och väntar på en flygplats i Kina.