Halloween genom åren

Tog en liten titt på hur jag sett ut på Halloween genom åren så här får ni se bilder som kanske kan framkalla ett litet skratt. Alla år är inte med. En del år på grund av att det helt enkelt inte varit fest det året och en del har jag ingen aning om var de tagit vägen. När jag ser på första bilden så ser jag att de 4 kg jag lyckats lägga på mig sedan dess faktiskt syns som tur är. Lite mer vuxen tycker jag att jag ser ut numera också. Det krävs verkligen gamla bilder för att man ska inse sådant. Jag var 21 år gammal 2001 förresten.

Kommentarer:

1 Mirja:

Hur har du gjort för att gå upp 4 kg? Ändrat kosten?

2 Tess:

Svar Mirja: Inte ändrat så mycket på nåt...så det måste vara åldern eller?? :-) När jag var 21 vägde jag 47 kg iaf och nu väger jag 51. Känns som att det är lite extremt att det ska ta 8 år att gå upp några kilo och lyckas behålla dem. 55 är mitt mål så jag hoppas inte det tar 8 år till :-/

3 Wikki:

Nu har jag röstat på dina mysmissar i fototävlingen också!

NosPuss Wikki

4 D E L L A:

wow, 2008 var verkligen något intressant :O

Kommentera här: