För Twilight-fans

Sista gästen för kommande filmmässan i Stockholm 5-6 december har nu avslöjats och det visar sig att även denna mässa drabbats av Twilight-feber. Gästen är Edi Gathegi som spelar Laurent i första och andra filmen.

Övriga gäster på mässan är Edward Furlong, Michael Ironside, Doug Bradley (Pinhead i Hellraiser) och Jeremy Bulloch (Boba Fett i Star Wars). De två sistnämnda har jag träffat, men det hade varit väldigt kul att träffa Michael Ironside. Han har gjort en del coola grejer och jag växte upp med honom som Ham Tyler i tv-serien V. Tyvärr blir det inget besök på mässan för mig i år då jag helt enkelt inte har råd. Jag får hoppas att Ironside kommer tillbaka någon gång.

Kommentarer:

1 Maol:

Lustigt att de skrev dit jurtjyrkogården 2 och inte Terminator 2 som han är mest känd för.

2 Tess:

Svar Maol: Det är ett bildspel på sidan så det byter bilder på skådespelarna och så står olika titlar under bilden. Terminator 2 och American History X står även med under Edward.

3 S A N N A S . R U M:

Godmorgon! ♥

Hur mår du idag?



Jättesöt blogg, för övrigt! (:

Kommentera här: