Lämnat in B-uppsats

Idag blev jag då "klar" med uppsatsen. Jag skriver klar inom citationstecken, för riktigt klar är den inte. Den 5 juni är det uppsatsseminarium i Karlstad och efter det har vi till och med den 12 juni på oss att lämna in den eventuellt reviderade versionen. Men det är skönt att ha kommit så här långt i alla fall!

Nu på kvällen belönade Robin mig med att bjuda på mat. Vi testade det nyöppnade Thai-stället mittemot biblioteket här i Arvika. Det var riktigt gott!


Jag åt stekt ris med kyckling, ägg och grönsaker.

Kommentarer:

1 Mirja:

Det stället måste jag också testa! Var det mkt rätter att välja mellan?

2 Maol:

Var är alla grönsaker? he he

vad sägs om saltopeppar.se de har massa olika solglasögon.

3 Tess:

Svar Mirja: Det var en hel del både thailändskt och kinesiskt. Portionerna som vi fick var riktigt stora också! :-)



Svar Maol: Minimajs, morötter och sallad fanns som jag åt. Sedan fick Robin ta gurkan, tomaten och broccolin...urk...

4 Bella:

Va bra!

Grattis till det!

Måste också testa det stället :)

Kommentera här: