Träningsmotivation + min dag

Ni kanske har sett reklamen på tv. Nu är jag med! Nike Men Vs. Women run. Jag tänkte att det kanske är en fin liten motivation till att träna mer. Skulle verkligen behöva få upp min kondition en aning. Man lägger själv upp sina mål så de kan vara små till att börja med. Själv så börjar jag på 1 km i veckan som grund och så hoppas jag kunna öka på det ganska snart. Det beror en hel del på hur min kropp reagerar också. Om problemen med min värk blir värre så slutar jag. Har alltid varit dålig på att lyssna på min kropp, men ska försöka bli bättre på det.

Idag var jag till biblioteket och pluggade i ungefär en timme innan det vackra vädret lockade ut mig på vårpromenad. Jag trivs verkligen på bibliotek och kan sitta där hur länge som helst, förutom då det är lockande vårväder alltså. Efter promenaden har jag fixat med lite som behövts fixats. Tagit bort grangirlangen på balkongen för att den förstörde min vårkänsla, tvättat lite, städat lite och nu ska jag se Brothers and sisters på tv.

Kommentarer:

1 Anonym:

har hittat as coola leggings, vilka skulle du välja?

2 Linda:

Ja verkligen jag med!Vi spelar väldigt mkt sällskapsspel faktiskt;)

Så det är perfekt presenten till oss hihi

Kommentera här: