Nyupptäckt låt

Ibland finns det låtar som man inte riktigt lägger märke till. Man har hört dem, men de har inte fastnat och så försvinner de i mängden. Men sedan används låten i ett annat sammanhang och då "upptäcker" man den. Jag har skaffat serien Moonlight (störtgillar den) på dvd och häromdagen kollade jag på första avsnittet.



Jag har sett serien förut och reagerade även den gången på en låt som används i slutet av första avsnittet, en låt som jag hört flera gånger innan. My immortal med Evanescence.


Visst är det konstigt att en del låtar "händer" efter ett tag för en? Eller så kanske det inte är konstigt alls. Vilken låt har det hänt så med för dig? Berätta hur du "upptäckt" den.

Kommentarer:

1 erika:

sv hej vilken tur du har ja tänkte lägga upp dom skorna på min bloppis i morgon för 100 kr ja kan kolla storleken men tror 38 kanske 39 vad har du för storlek ?

2 erika:

tävling i min blogg du har chans att vinna en sjal lämna bara en kommenatr lycka till!

3 Nicole:

Jag kommer att sälja ett likadant, nytt i förpackning, på min blogg inom 2 veckor! Så kika gärna tillbaka då :)



åäö ligger där dom vanligtvis skulle ligga på ett vanligt tangentbord, så man trycker bara på knapparna så kommer dom fram :)

4 Rebecka:

Har en designutlottning på bloggen :) Kika lite kan man ju alltid göra ;)

5 erika:

sv okej men ja kan lägga upp den så får du se :-)





va me i tävlingen :-)

6 Nicole:

Nej, dom finns inte utmarkerade på tangentbordet, men om man trycker där så kommer dom fram ;)

7 Solli:

jag älskar den låten! en av mina favvolåtar ;o)

Kommentera här: