Bokbytardag och pakethämtning

Idag var det bokbytardag på biblioteket. Jag lämnade in 5 böcker, vilket jag nämnt i ett tidigare inlägg. Jag trodde aldrig att det skulle vara så populärt på första försöket att ha det här i stan. Det var proppfullt med folk! Väldigt svårt att ta sig fram till borden, men jag fick tag på 5 böcker till slut. Riktigt kul! Hoppas det blir igen!


Mina bokbyten.

Efter det var jag och hämtade ut ett paket som jag beställt. När jag öppnade det såg jag en sak som inte var beställd. Det var en söt liten plåtask med minttabletter som företaget skickat med. Gulligt av dem!


Företagets namn står på asken.

Kommentarer:

1 SOFIE:

Haha, jaaa det har du så rätt i... De skulle nog inte välja att handla sina kläder på Gina Tricot direkt.. Men äh! För mig funkar det utmärkt!! =)

Kommentera här: