Blommor med dekoration

Jag firar inte påsk, men man kan väl ändå få gilla vårblommor och fjädrar? När jag och Robin var och hälsade på släkt till mig, innan de skulle på en lång resa till Brasilien, så gjorde jag detta lilla blomsterarrangemang som syns på bilden nedan. Gillar att mixtra ihop lite egna grejer på det viset, så det inte blir som arrangemangen som finns att köpa färdiga i butiken. Tyvärr har jag inte lyckats hitta något alternativt namn för påsklilja. Den blommar runt påsk så det är därför den heter så, men för icke-firare borde väl ett alternativ finnas?


"Påsklilja" och fjädrar.

Kommentarer:

1 Lena:

Jag har en frågestund nu så ställ gärna en fråga om det är något du vill veta! :) Kram

2 Kristin:

Nyfiken på Bangkoks FASHION WEEK?!!



Kolla då in http://blogg.aftonbladet.se/28278/ Bor sedan en tid tillbaka här i Bangkok och lever de ljuva livet! Var på fashion week nu i helg för att pressfota, riktigt grymt. Allt fr couture till street mode. Tjeck it out!

3 Linda:

Ah snö,bläö här e det vår;)Underbart!Fint du gjort;)

4 Victoria:

Mjo fast det är ju inte så många som firar pingst heller men Pingstlilja finns ju också ;)

5 Malin:

Narciss är ett annat namn för påsklilja. :)

6 Linda:

Hej där, ja adet hade jag gärna med gjort!!

Här kan du se deras promenadschema...

http://www.tv8.se/ystad-haparanda/

Kommentera här: