Balkongplanering

Planerar inredningen på balkongen för fullt. Nu har turen kommit till blommor. Har bestämt mig för att så blå Texaslupin (mest för att jag gillade det charmiga engelska namnet på den: Blue Bonnet), men har svårt att bestämma mig för hängväxter.


Så här ser blå Texaslupin ut.

Jag har begränsat mina val till tre olika sorters hängväxter. Det är:

  
Femtunga "Blue Wonder" , Hängvioler "Friolina" och Hängpelargonior & verbenor (alla bilder utom Texaslupinen från Bakker).

Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

haha kanske är ett sätt att skaffa sig ny musiksmak - köpa tröjor med okända band på och i efterhand lyssna på dom =)

2 Anonym:

sv ja :-)

3 Anonym:

svårt att välja vad hade du valt?

4 Tess:

Svar Garderobsgrubbel&Byråbekymmer: hehe...man kanske lyckas hitta nåt nytt man gillar på det viset :-)



Svar erikasfashion: Ingen aning...

Kommentera här: