Tidning och film

Köpte nr. 7 av tidningen Plaza Kvinna idag. Har aldrig läst den tidningen, men filmen P.S. I love you följde med och då kunde jag inte motstå. Såg den på flyget från Kina i april 2008. Lite lustigt att se film på flyg eftersom man sitter där med sin lilla skärm i stolsryggen framför och sina hörlurar, helt i sin egen värld. När man då reagerar på filmen får man undrande blickar från de runt omkring. Det verkade också som att jag satt och grät mer än vad jag gjorde för jag var även dunderförkyld. Ser fram emot att se den igen och får se om jag hittat en bra tidning på köpet.

Kommentarer:

1 Kashaya:

Den filmen är så bra, såg den med min man idag.=)

2 Bea:

Hoppas att din dag varit super :D

3 Emilies Skafferi:

Hur kan man inte gilla choklad! Helt oförståeligt frö mig.



Riktigt bra film det där!

4 Kashaya:

Tack.=)



Ja det är den verkligen.



Hoppas du haft en riktigt bra dag.=)

5 Kashaya:

Ja älskar också böcker.=) Alltid trevligt med lite nya. Brukar passa på att köpa på loppis när jag åker hem och hälsar på familjen, 1 kr st för böcker. Love it!

6 Helena:

Kikar in och önskar dig TREVLIG SOMMAR!

Kommentera här: