Minnen

Jag håller på att "städa" ur fotoalbum som jag har. Av någon konstig anledning har jag sparat på kort som är helt ur fokus och även kort som föreställer ingenting. Jag måste verkligen se över mitt behov av att spara på allt. När jag går genom korten så väcks många minnen till liv. Det har varit konsertfoton, festfoton, foton på vänner och familj, foton på djur och så vidare. Än så länge har jag bara städat ett album. Har cirka tio stycken kvar...phu! Men sedan ska det vara i ordning i alla fall om någon som kommer på besök vill se. Hittade ett snyggt foto på syrran i första albumet, se nedan.


Syrran i FlumeRide på Liseberg, 2001.

Kommentarer:

1 Naomi:

Sv: oj vad roligt! då måste jag titta klockan 20:00

om jag är hemma då hihi :P

2 Linda:

Ah men attans då ja det blir liiite långt för mig att åka...men känner du ngn här neråt o e på besök ha mig i tankarna då!!

3 Daniel:

Så söt hon e!



Jasså ni har vart i vasa, där bor jag (i jakobstad) å talar den där dialekten som ingen förstår- fin dialekt va? ;)

4 Annika:

SV: Definitivt ett måste du :) Håller tummarna att du befinner dig i Sthlm i sommar då :) Kramis

Kommentera här: