Jag vann!

Fick ett telefonsamtal idag som avslöjade att jag vunnit två festivalpass och ett festivalkit till Arvikafestivalen. Så glad jag blev, jag hade inte råd att köpa biljett i år! Först trodde jag inte på det, men nu har det börjat sjunka in. Så otroligt skoj! Det är första gången jag vunnit något via sms-tävling. Här är tävlingen! Jag är vinnare 1 vecka 24. Vad tycks om min lilla sak och motiveringen för denna? (Se tävlingssidan för det). Tusen tack Halebop!


Hade inte råd med biljett förra året heller, men hängde lite utanför med kompisar. Hade med mina kritvita ben som ni märker. Foto: Annelie.

Kommentarer:

1 Maol:

Vad tycks? ^_^

http://www.sjohistoriska.se/titanic/

2 Mirja:

Vad kul grattis! :)

3 Tess:

Svar Maol: Såg lite om det där i en blogg. Hoppas man ska till Sthlm nåt så man kan gå och se det :-)



Svar Mirja: Tack :-D

4 Pamie:

Haha Poncho i xxl för fortsatt festande undan regn, good one ;) Grattis!

Kommentera här: