Hundvalpar

Idag var jag, Robin och syrran till Munkfors för att hälsa på hundvalparna där. De var jättesöta! En blandning av Golden Retriever och långhårig schäfer. Jag var på riktigt goshumör, så jag gosade en stund med varje valp och de vuxna hundarna och så hittade jag en katt också som var väldigt kelsjuk. Robin och hans systers familj hade vattenkrig sedan som jag och syrran lyckades undvika som tur var!


Sova är gott!


Svansföring!


Ett av mina kel-offer.


Vi lekte en del med pappan till valparna - Svinto.


Lilla goskatten som är mamma till en av mina och en av syrrans katter.

Kommentarer:

1 Maol:

Hon är ju så liten!

Ha ha hon sa hello!

2 EmmaEriica:

När vi har fått in flera kandidatera så får du reda på om du är en av finalisterna eller inte.



Sprid gärna vidare om våran första tävling. Skulle vara roligt om det var många som anmälde sig!



Emma.

Kommentera här: