Härlig sommarsyssla!

En av de härligaste saker man kan göra en riktigt fin sommardag är, i mitt tycke, att sitta i solens värme och läsa en bok. Men om man har känslig hud, som jag har, så får man förflytta sig till skuggan med jämna mellanrum. Jag har suttit ute på balkongen och läst idag med sällskap av katterna Tetris och Yatzy. Satt en halvtimme i solen, vilket jag tyckte räckte och uppsökte därefter skuggan. Men nu är jag ändå röd och säkerligen på god väg att bli röd som en kräfta. Så kan det bli, men härligt var det ändå.


Mitt boksällskap.

Kommentarer:

1 Maol:

Yatzy har däckat i solen :P

2 Mirja:

Satt också ute på balkongen och läste förut, varmt och skönt. :)

3 Linda:

Hihi tackar=)

Nu äntligen har sommaren kommit,verkligen gott väder!

4 Tess:

Svar Maol: hehe...det ser ut så, men hon låg faktiskt och pillade på min bok när jag tog kortet :-)

Kommentera här: