30-årsjubileum!

Igår firade mamma och pappa 30-årsjubileum på sin förlovning! Om 2 år firar de detsamma då det gäller sin bröllopsdag. Jag var lite över 1 år då de gifte sig och för att jag skulle hålla tyst fick jag knäckebröd att tugga på i kyrkan. Hmm...smart...det fungerar ju *knaster knaster*

Jag var till dem och grattade idag i alla fall. Av mig och Robin fick de Ted Gärdestad: För kärlekens skull 1971-94 3-CD. Den passade bra på tre sätt. Båda gillar Gärdestads musik, cd:n heter För kärlekens skull och 1979 (året de förlovade sig) vann Gärdestad Melodifestivalen med låten Satellit.


Före detta småbåtshamnen i Arvika stadspark.

Kommentarer:

1 Daniel:

Gillar oxå gärdestad!



Kul att ni var i österbotten, varit i jakobstad där jag bor?

2 Pamie:

Haha vad gulligt knaster :D Vilken underbar present! Som gjord för de! :)



Sv: Hm lite både ock är tanken. Varken jag och min är mycket för att ligga och pressa i solen. En tanke är att bila till Estland då mannen min är därifrån... annars har vi inte kommit fram till nåt annat. Tips? :)

3 kamilla:

Hej!

Nu har jag startat en månadensblogg tävling i min blogg!

Så gå in och anmäl dig!

Anmälningen håller på tills på fredag den 26 / 6 kl 12.00 !



Ha de fint ! MVH / kamilla

Kommentera här: