1-årsdag!

Idag var vi till Väse för att fira Robins systersons 1-årsdag. Han fyller imorgon egentligen. Tiden går verkligen fort. Tycker inte det var länge sedan som man höll i honom och han var liten bebis. Nu springer han runt i huset själv. Vi lekte en del med honom och hans storasyster och hade riktigt kul!

Efteråt var vi in en sväng på Maxi på Bergvik köpcenter där jag hittade....badankor! Jag tänkte på dig, Mirja. Tog till och med kort på dem ifall att du är intresserad. Det finns en packe med 5 eller 6 st små små ankor, många färger på en vanlig storlek och sedan gul eller svart jättestor anka. Jag har inte sett den största storleken förut. Som det kanske syns på bilden så är ankan en bra bit större än en vanlig tvålkopp.


Kvackisar i många färger och storlekar.

Kommentarer:

1 Mirja:

Åååååhh vad söta :) Tack för tipset, ica maxi får det bli nästa gång! :)

2 Tess:

Svar Mirja: Ja, jag blev lite ånger att jag inte köpte med en sådan stor anka....Får nog bli en tur in där nästa gång för mig också :-)

3 Bea:

Hoppas du har en super bra helg :)

4 En graffiti bloggare:

svaaaaaar: Jaa visst, jag tycker oxå det är as cooly men tror ärligt talat inte att dom som utför detta projekt med sniglar + graffiti skulle fortsatt om dom ser att sniglarna far illa utav det.

Jag tror även att färgen är baserad på vatten allstå den försvinner lätt eller så är det tusch eller en vanlig flow penna

Spray är det INTE i alla fall det är jag 98% säker på.



peace!

Kommentera här: